Ciąża i poród

3
Dlaczego warto ćwiczyć mięśnie dna miednicy po porodzie?
Ciąża i poród
Dlaczego warto ćwiczyć mięśnie dna miednicy po porodzie?
Wiele kobiet nie myśli o treningu mięśni dna miednicy po porodzie. Często z braku czasu oraz siły, a często dlatego, że po prostu nie wie, że ciąża i poród wpłynęły na funkcjonowanie mięśni.
Czytaj więcej
3
Dlaczego ważny jest trening mięśni dna miednicy?
Ciąża i poród
Dlaczego ważny jest trening mięśni dna miednicy?
Mięśnie dna miednicy pełnią niezwykle ważną rolę, dlatego nie należy lekceważyć ich treningu. Niezależnie od tego czy rehabilitujesz swoje mięśnie w okresie poporodowym, w czasie menopauzy, cz w celu zwiększenia przyjemności seksualnej - ćwiczenia te są niezwykle ważne.
Czytaj więcej
3
Problem nietrzymania moczu: powody, objawy, rodzaje
Ciąża i poród
Problem nietrzymania moczu: powody, objawy, rodzaje
Bez względu na wiek, w pewnym momencie życia każda kobieta może mieć problemy związane z nietrzymanie moczu. Wbrew powszechnemu przekonaniu nie dotyczy to „tylko” starszych kobiet i młodych mam. U kobiet nietrzymanie moczu może pojawić się w dowolnym momencie ich życia. Jest wiele czynników, które wpływają na tę dolegliwość: aktywność fizyczna, menopauza, szybki przyrost masy ciała itp Ale jedno jest pewne, istnieje też wiele rozwiązań, które pomogą w leczeniu nietrzymania moczu.
Czytaj więcej
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel